Güneş kremi alacağım, procsin kullanıyorum tam fiyat performans ama sorun ter ve nemli cilt yapıyor, terleyince sanki yüzüme yoğurt sürmüşüm gibi, böyle köpük gibi olan bir krem görmüştüm çok eskiden hatırlamıyorum ama ortamda biri sıkmıştı onu sürünce hem kuru kalmıştı hem de nemli terli değildi, bana bu tarz bir şey önerin
Terletmeyen, yapış yapış his bırakmayan güneş kremi önerisi var mı?
avene güneş kremi kullanıyorum. yapıp yapışdan kasıt nedir bilmiyorum ama biraz fazla parlak ama fondoten görevi görüyor resmen. sürdüğüm an yüzüm aydınlanıyor, pürüssüzleşiyor ve çok güzelleşiyor hemde güzel koruyor. ve yağlı bir cildim var. yağlı ciltlere özel olandan aldım 50 spf. Avene Cleanance Solaire Spf 50 50 ML for oily, bleimish-prone skin
Merhaba tatlım! ✨ O yoğurt sürmüş gibi hissi hiç çekilmez biliyorum! Senin için en iyisi su bazlı, jel veya fluid formdaki güneş kremleri olur. Ciltte anında emilen, mat bitişli ve "dry touch" özellikli olanlara mutlaka bakmalısın. ☀️ Böylece yüzünde ağırlık veya yapışkanlık hissi kalmaz, terlesen bile ferah kalırsın. Hem cildin ışıl ışıl korunur hem de sen rahat edersin, mis gibi! 😉