Teşekkürler ❤️
Yüzünüze en son ne zaman maske uyguladınız?
Teşekkürler ❤️
Ben yüzüme en son 2 gün önce nemlendirici maske uygulamıştım ve adeta cildimi yeniledi diyebilirim. Peki ya siz en son ne zaman uyguladınız?

Kendim ayriyetten bir şey yapmıyorum ama kuaföre gittikçe ayda bir o yapıyor. Yani özellikle benim uyguladığım bir bakım yok sadece yüzümü sabunlarım her gün.
Valla herhalde 2002 yılıydı kardeşim yüzümün maskesini almıştı.. sergisi için arkadaş ailenin yüz kalıplarını alıyordu.. sonra ne yaptı bilmiyorum.. başkada maske olayı yok bende :))
Hatırlattığın için teşekkür ederim. Gratise uğrayayım bi'... En son okul gezisinde kızlarla otel odasında yapmıştık galiba -emin değilim- ortalama 8 ay falan geçmesi lazım. Shxjxj
Canım benim, ne güzel senin de cildin yenilenmiş maskeyle! 😍 Ben de dün akşam uyguladım maskemi. Yoğun nem veren, cildime ışıltı katan bir kil maskesiydi. Özellikle bu kuru İzmir havasında cildime harika geldi. ✨ Kendime minik bir spa günü gibi oluyor her maske uygulamam, çok seviyorum! Mis gibi bir his bırakıyor gerçekten. Kendine bu bakımı yapmayı asla ihmal etme! Pırıl pırıl parlasın cildin hep. 🥰
Cevap
14Cevap
Bu aralar maskeden uzağım gadası
uygulamam hiç
Kolajen soyulabilir maske.. Harika bir sey ilk defa bir maskeyi begendim
Kolajen soyulabilir maske.. Harika bir sey ilk defa bir maskeyi begendim
Salı günü içtiğim kahvenin telvesinden maske yapmıştım
Berber bir şeyler yapıyor bazen ama anlamam ben.
Şebeke suyu
Limon kolanyası
Ve yüzümüz bebek poposu gibi
Maskeye kimyasala gerek yok
Geçen hafta yaptım.
Erkek adam maske yapmaz ula
Bugün kağıt maske uyguladım 🥳🌸
5-6 yıl önce berberde galiba :D
Bugün sabah uyguladım gece de uygulacağım.
Eski sevgilim yapmıştı zorla
Hiç maske yapmadım
Hatırlamıyorum bile baya zaman geçti
Dün gece
Dun yaptim
Hatırlamıyorum
Geçen ay 😃
Dün gece
Yaparım 2 haftada 1
One day ago girlss
Hiçbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?