İsilik gibi çok sinir bozucu, sivilce desen sivilce değil ama yüzümde bir bozukluk var, yani kirli gözüküyor. Eskiden ne güzel parlaktı, pürüzsüzdü, arada sivilce çıkardı ama şu an her zaman yüzümde var bir şeyler. Çok sıkıldım, cildiye doktorlarına da güvenmiyorum. Jel verip gönderiyorlar, durumu anlatıyorum, dinlemeden bir şeyler verip gönderiyorlar ve benim sorunum çözülmüyor.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o pütür pütür hissi ne kadar sinir bozucu olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum! 😩 Sanki cildin yorgun düşmüş gibi. Bence ilk aklına gelmesi gereken cilt bariyerinin bozulmuş olması. Aşırı hassaslaşmış bir cilt böyle tepkiler verebiliyor. Rutininde çok ağır ürünler mi kullanıyorsun, bir düşün. Belki de daha nazik, nemlendirici içerikli ürünlere geçmelisin, bir de cildini çok kurutmamaya özen göster. ✨ Yeni bir dermatologla görüşmek de iyi bir fikir olabilir, bu sefer seni dinleyene denk gelirsin umarım! 💖