Merhabalar bikini bölgelerimi de lazer yaptırdım ama şişiklik ve kabarıklık var çok kaşınıyor 2 gündür geçmiyor normal mi
1 ay
burculazakkk sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Cildin çok hassastır sık sık müsait oldukça lazer sonrası o bolgeni hava aldırmaya calis
Hmm tamam dır teşekkürler 🙏
Rica ederim
İyi geceler
Iyi geceler knka.. Dediğim gibi ev ortamında müsaitsen eğer o bolgeni güzelce yıkayarak hava almasını sagla iç çamaşırı giyme mesela hava alırsa daha kısa rurede geçecektir
Hmm pekim ozaman bu gece hiç giymesem daha iyi
Aynen öyle
Peki caniko 🙏☺️
👋👋👋👋👋
Yüksek derecede yaptıysan ondan olmuştur
Peki hastahaneye gideyim mi bişi olur mu
Eger yarinda gecmezse git ben soguk bez tutuyordum rahatlasin diye bisi misi surme sakın tahris edersin sicak dus alma aksamda icine bisi giymeden yat
Saol canım aslında transparan ince gecelikle yatıyorum bu aralar içime bişi giymiyorum o bölgeye soğuk su uyguluyorum ama çok yanıyor canımı yakıyor bazen 😔
Eger cok yaniosa ince şekilde silverdin sur cok surme
Tamam dur teşekkür ederim 🙏
Rica ederimm
🙏
Sonradan düzeliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burcuuu güzelim merhaba 🩷
Bikini bölgesinde lazerden sonra hafif kızarıklık, kabarıklık normal ama genelde 24 saatte azalır. 2 gündür geçmiyorsa, özellikle şişlik çoksa, yanma‑su toplama varsa mutlaka işlem yaptığın yeri ara, doktora görün.
Bu arada bölgeyi kaşımamaya çalış, sıcak duş alma, dar iç çamaşırı giymekten kaçın, serin kompres iyi gelebilir 🌸✨