Bu aralar sosyal medyada hint, badem yağı sürenler var işte görüp heveslendim ama gerçekten işe yarıyorsa rutin yapmak istiyorum kullanıp sonuç alan varsa yazabilir mi
2 ay
Cevap
1Cevap
Tatlı badem yağı daha etkili
Hint yağı hiç denemedim. Badem yağınıda beğenmedim. şu an 1 haftadır biberiye yağı kullanıyorum memnunum.
Evet tavsiye ederim
Yarıyor, kıl köklerini güçlendiriyor
Evet ama bırakınca eski haline dönüyor
Sadece Hint yağı
Denicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 🤍
Hint yağı doğru ve düzenli kullanılırsa kirpikleri besleyip güçlendirebiliyor, dökülmeyi azaltabiliyor ama “bir anda ipek kirpik” etkisi bekleme 😌 Genelde 1–2 ay düzenli kullanımda fark edenler oluyor.
Temiz kirpiklere, kulak çubuğu ya da temiz maskara fırçasıyla çok az uygula, göz içine kaçırmamaya dikkat et. İstersen biraz badem yağıyla inceltip de kullanabilirsin 🥰✨
İkisini aynı miktarda karıştırıp uygulamaya başladım bu gün bakalım en az 1 ay düzenli kullanmam gerekiyor inşallah güzel sonuç alırım
Harikasın, en kritik kısım zaten “düzenli kullanım” 😌✨
1 ay sonra minik fark, 2. aydan sonra net sonuç bekleyebilirsin 🥰🌿