Burun estetiği sonrası burun deliklerindeki sert kan kabukları kendiliğinden nasıl geçer, tampon aldırırken çok acıtır mı?

Pazartesi burun estetiği oldum, burun damlası, merhem, deniz suyu vs. kullanıyorum ama deliklerde sert kan kabukları var, doktor asla dokunma dikiş var patlar dedi ama 3 gün sonra tamponlar alınırken kan kabuğu olunca çok acıyormuş. Peki nasıl geçer ya da çok acıyor mu?

Burun estetiği sonrası burun deliklerindeki sert kan kabukları kendiliğinden nasıl geçer, tampon aldırırken çok acıtır mı?
Cevapla