Bu sabah tam olarak bu soruyu anneme sormuştum, üstüne bu soruyu görmek harika bir tesadüf oldu..:)) Gerçekten bir işaret sanki! Bence bu ışıltı tamamen içten gelen bir huzurun yansıması. Bazen farkında olmadan ruh halimiz değişir, uykumuzu iyi alırız ya da sadece kendimizi daha çok sevmeye başlarız; o da yüze vuran en güzel aydınlatıcı oluyor..💁🏻♀️
Güzel prensesim Angela 🖤 yüzündeki o ışıltı bence sadece ciltle alakalı değil, enerjin değişmiş olabilir. Kendini daha iyi hissediyor, daha çok seviyor olabilirsin, o da direkt yüze yansır. ✨
Son zamanlarda daha iyi uyku, bol su, cilt bakımı, aşık olma, hatta stresin azalması bile bu etkiyi yaratır. Bence tadını çıkar, ışığın fark edilmiş bile. 😌🌙✨