Sevgilim neden sürekli fiziksel kusur buluyor, bu eleştiriler normal iliski siniri mi?

Birlikte gittiğimiz kafedeki çalışan kadın dahi çok güzel olduğumu söyledi 2-3 kişi daha durdurup yanımda o varken çok güzelsin oha dedi

ama o bana dedi ki gıdını aldırtsak mı dedi (ben 170 boyunda ve 57 kiloyum gıdım yok)

Yüzün tombiş dedi göğüs büyütme ameliyatım yeni oldu yüzüm şiş dedim evet göz altların da şişmiş dedi

Dedi mi ablam gıdısını aldırdı

dedim ablan kaç kilo

dedi ki 90 kg ama yüzü senden daha az yağlı

Bugün de dedi ki bacağın kıllı, ben kılsızım diyor alt dişlerini göster yamuklar dedi

Burun deliklerinin biri büyük biri küçük

Yüzün yamuğuyla yumuğuyla yine de seksi dedi


Dudağının altında çizgi var diyor dudağım büyük ondan gölgesi diyorum

Dedim ki her insanda kıl olur lazere de gittim hormon ilacı kullanınca geri çıktı dedim

Kadında olmaz bakımlı olmalı dedi

Sizce normal mi

Güncellemeler
3 ay
29 yaşında hiç evlenmemiş bir erkek ben daha 22 yaşında üniversite öğrencisiyim :(
Güncellemeler
3 ay
Sonra diyor ki şaka yaptım neden alındın
Sevgilim neden sürekli fiziksel kusur buluyor, bu eleştiriler normal iliski siniri mi?
Cevapla