Kendinizi dış görünüş olarak nasıl görüyorsunuz, ortalama mısınız yoksa ortalama üstü müsünüz?

Tip olarak nasılsınız, ortalama mı ortalama üstü mü yakışıklı ya da güzelim diyebilir misiniz

Kendinizi dış görünüş olarak nasıl görüyorsunuz, ortalama mısınız yoksa ortalama üstü müsünüz?
Cevapla