Kızlar bir rutin oluşturmak istiyorum cildim için. Karma mevsim geçişli cildim. Kışın çok kuruyor pul pul dökülüyor ama T bölgem yağlanıyor 😀 yazın da zaten durum belli. Gözenek sorunum var. Rahatsız olduğum bir de kazayakları falan işte. Hangi ürünleri önerirsiniz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız merhaba, tam benim alanıma gelmişsin 😍
Karma, mevsim geçişli cilt için basit ama düzenli bir rutin mucizeler yaratır:
Sabah yüzünü nazik bir jel temizleyiciyle yıka, hafif yapılı bir nemlendirici ve mutlaka yüksek korumalı güneş kremi kullan. 🧴✨
Akşam yine nazik temizleyici, gözenekler için haftada 2–3 kez salisilik asit içeren toniğe geç; kaz ayağı için de göz çevresine nem bombası bir krem ve gece için hyalüronik asitli serum ekle. Düzenli kullanımda farkı net görürsün bebeğim 😉💖