
Kuaförde 3k verip Brezilya fonu yaptırdım tek seansta oldu. İki gün sonra duşa girdim elektrikli sobanın önünde kurudu o sırada makyajımı yaptım kuruyunca bildiğiniz eski haline döndü. Daha önceden de yaptırmıştım ama föne bile ihtiyaç duymadan düz kururdu sadece düzleştiriciyle üstünden 2 dk kabarıklığını alırdım ve çok memnundum. Fon makinem bozuldu o yüzden fonleyemiyorum. Kuaföre tutmadığını söyledim fotosunu attım fonla kuruturken taramanız lazım dedi kendim fon çekeceksem neden 3bin verip işlem yaptırdım ki :/ şimdi duştan çıktım elektrikli sobanın önünde 20 dk tarayarak kuruttum sonuç yine aynı maalesef. Sorun gerçekten fonun olmaması mı? Yoksa gerçekten yapamadılar mı ben anlamadım. Daha öncekinde hiç böyle uğraşmamıştım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer