Brezilya fönü yaptırdım ama saç eski haline döndü, işlem mi tutmadı kuaför mü kötü yaptı?

Brezilya fönü yaptırdım ama saç eski haline döndü, işlem mi tutmadı kuaför mü kötü yaptı?

Kuaförde 3k verip Brezilya fonu yaptırdım tek seansta oldu. İki gün sonra duşa girdim elektrikli sobanın önünde kurudu o sırada makyajımı yaptım kuruyunca bildiğiniz eski haline döndü. Daha önceden de yaptırmıştım ama föne bile ihtiyaç duymadan düz kururdu sadece düzleştiriciyle üstünden 2 dk kabarıklığını alırdım ve çok memnundum. Fon makinem bozuldu o yüzden fonleyemiyorum. Kuaföre tutmadığını söyledim fotosunu attım fonla kuruturken taramanız lazım dedi kendim fon çekeceksem neden 3bin verip işlem yaptırdım ki :/ şimdi duştan çıktım elektrikli sobanın önünde 20 dk tarayarak kuruttum sonuç yine aynı maalesef. Sorun gerçekten fonun olmaması mı? Yoksa gerçekten yapamadılar mı ben anlamadım. Daha öncekinde hiç böyle uğraşmamıştım.

Brezilya fönü yaptırdım ama saç eski haline döndü, işlem mi tutmadı kuaför mü kötü yaptı?
Cevapla