Yaşı gelmiş 27 28'e doğuştan kadınsal durumdan ötürü hiç regl olmamış ve olmuyorsa ne düşünürsünüz
3 ay
İlk defa böyle bir şey duyuyorum, yorumlara baktım anladığım kadarıyla rahim küçük çocuk olmuyor diyorsun da, ilişki yaşamaya engel bir durum var mı ki? Yani bence düzenli bir şekilde ilişki yaşanması belki bunun çözümü olabilir ve akabinde çocukta olabilir
Ilişkiye nasıl bir engel olsun ki libidom yüksek biriyim
İlişkiye engel bir durum yoksa dediğim gibi düzenli i lişkiye girmekle zamanla düzelmesi gerek
Hatta bir kaç kez bile yeterli
bu konunun erkekleri ilgilendirmemesi gerekir... çocuk düşünülmediği sürece.. regl olmamak demek çocuk sahibi olamamak o nedenle bir erkeği üzecektir ve kötü hissededektir buna eminim. kimi böyle durumda aldatmayı veya ayrılmayı/boşanmayı tercih ediyor. çok ayıp.
Evliliği üremek olarak gören mallar için kabul edilmeyecek bir durum. Ama seni sne olduğun için seven biri için önemsiz. Hem birde şöyle düşün, doğum kontrolüne para harcamana gerek yok :)
Oho beyefendi Sen bu devirdeki insanlara bunu mu anlatıyorsun çocuğun olmuyorsa kusurlusun eksiklisin evlenmeye Layık Değilsin
Amannn bırak o malları.. Herkes öyle değil. Çevreni değiştirmen gerken sadece. Trans bireyler bile evleniyor
Onlara bile sevilmek evlenmek layık görülür de bana hiç görülmedi işte
Çevreni değiştirmen lazım sadece. Eğer bakımlı güzel ve insan gibi insan bir kadınsan bu bir engel değil
1.75 boyum var 54 kiloyum Naif ve sempatik bir kız olduğumu söylerler ama işte Çocuk olmuyor göğüslerde çok küçük yani kadınsı değil kimse beni ciddiye almıyor bu yönden
Gögüs işi basit bir ameliyat, kişisel bakım vs önemli olan auranın kadınsı olması.. Gögüs halkasının etrafında parmak kadar kıl olan kadın biliyorum ben. O kadın çocuk doğursa ne doğurmasa ne 😂
Her konuda kendime güveniyorum kişisel bakımım olsun insanlığım olsun kadınlığım olsun ama işte insanları biliyorsun her şeyi kusur görüyorlar
Mesaj atsana sne :)
Canım, böyle bir durumda önce empati yapardım ❤️ Regl olmamak doğuştan gelen bir sağlık durumuyla ilgiliyse bu kimsenin tercihi değil sonuçta. 27-28 yaşına gelmiş bir kadının bunu yaşamış olması, bence daha güçlü ve dayanıklı olduğunu gösterir 💪✨
İlişkide asıl önemli olan sevgi, saygı ve birlikte kurulan bağ. Eğer çocuk konusu varsa, o da karşılıklı konuşulup çözüm yolları araştırılır 🤍 Ama sırf regl olmuyor diye birine farklı bakmak bana çok yüzeysel geliyor. Sen bu durumla ilgili ne hissediyorsun?
Cevap
16Cevap
Sağlık sorunu tedavi olabilir.. erkekler ne düşünür bilemedimde
öyle bir durum olursa heralde ayrılırım efendim
Anladım
Bişey düşünmem her şey çocuk değil bu hayatta
amenore deniyor buna demek ki sağlıksız biri bir hastalığı var
Bunu biz önceden biliyor muyduk son dakika mı söyledi
Misal tanıştınız iyi gidiyorsunuz öğrendiniz
Yani çatır çutur şey yapardık falan dicemde jsbsbsb
Yani onun içinde üzücü bir durum zaten bu çok bir şey denemez buna
Mesela bunun yüzünden hem çocuk doğal haliyle olmaz tedavi şart hemde memişleri gelismedi geri kalan her şeyi normal boyu posu kalcalari libidosu
Keşke benim sevgiliminde libidosu normal olsa hiç yok o kadar üzücü ki aq
Çocuk istemeyen birisi ile çok ta güzel bir ilişkin olur
Zaten birini bulmak zor beyfendi çocuk istemeyeni bu yaştan sonra nerde aricam bulucam Allah aşkına bende çocuk istiyorum niye kimse benimle bu savaşı vermiyor ki
İyide sen diğer yorumlarda biraz imkansız gibi konuşmuşsun ben buna nazaran dedim bunu eğer çocuk istiyorsan az da olsa regl ihtimalin yokmu
Imkansız değil ki sadece ufak bir tedavi şart o kadar Sadece doğal yolla olmaz ona imkansız dedim regl olmam için Kadın rahminin belli bir boyuta gelmesi lazım benimkisi gelişmemiş var ama gelişmemiş tek sorunum bu yani
İmkan varsa neden olmasın seven birisi birgün karşına çıkacak beklemediğin bir zamanda evet
Hay maşallah karşıma biri çıkacak da Beni böyle kabul edecek de beni böyle sevecek de Hey yavrum hey böyle bir devirde bir de
Kolay değil biliyorum ama olur illa onunda bir sorunu olcak sende onu öyle kabul etmen gerekecek nede olsa evrenin bir dengesi olmak zorundadır
Ben bunu tanıştığım erkeklere söylediğimde Büyük ihtimal beni evlenecek kadın olarak görmedikleri için beni sadece cinsellik olarak düşünüyorlar başıma hep bu geldi bu arada kiminle tanışsam hep böyle benimle bir şeyler yaşamak isteyip gitmek istediler
Seni çok iyi anlıyorum bu yüzden senin işin biraz zor ama doğru kişiyi bulunca şüphen hiç olmayacak
Yok arama niyetim yok kabullendim Artık her şeyi zaten yaşım 27 olmuş herkeste evlenmek sevilmek zorunda değil yani
Öyle düşünme ne iş ile meşgulsun
Işimi Neden soruyorsun En azından tutunacak bir şey mi çıkar diye düşünüyorsun
Kafanı dağıtırsin diye ful evde duruyorsan daha da kötü olursun
ne bileyi m ben anlamam reglden olmasımı lazım
Çocuğu olmayacak diye düşündüm
Evet..
Tamam da bu onunla hayat arkadaşı olmayacağım anlamına gelmiyor
Ben neden kabul edilmedim peki
Kişiden kişiye değişir
Yakın arkadaşım bile herkes çocuk için evleniyor dedi yani
Büyük çoğunluğu öyle ama arada sevda ve aşk olursa evlat edinerek bunun üstesinden gelinir
Bu devirde aşk sevgi maşallah yani
Sende haklısın ya 😄
En iyisi evlenmemek bence
Çocuğu olmayacak anlamına mı geliyor
Tedavi olmazsa evet
Sevdiğim kadına destek olurum bişey fark etmez
Kimse senin gibi düşünmüyor ne yazık ki
Koşulsuz sevgiye inanırım muhtemelen de bu nedenle yalnızım. Kadınlar da böyle düşünmüyor
Zor her şey çok zor
Zoru sevmek gerek. Kolay olan kalıcı olmaz
Bazen kendimi evliliğe layık göremiyorum O yüzden bana yazanlarla Ya da benimle tanışmak isteyenlerle iletişim halinde olmuyorum bazen kötü davranıyorum ki beni kötü bilsinler benimle konuşmayı kessinler diye ama halbuki kötü bir insan değilim sadece onları bir şeyden kurtarıyorum
Saçmalama önce kendini sevmelisin gerisi sonra gelir. Belkide tedavisi vardır yani güçlü ol sena bu konuda destek olacak biri çıkar karşına. Herkes bu mevzuyu kafasına takmaz. Sen kendini değersiz görüyorsun ama gereksiz bir küçümseme
Ya her şeyi kendini sevmekle bitmiyor ki işin gerçeklerini inkar edemeyiz bu konu yüzünden ailesinde ne söyleyecek korkusu yüzünden bırakan da oldu yani en kötüsü ne biliyor musun senin evlenecek kadın olarak görmüyorlar
Öyle tiplerle olmadığına sevinmelisin. Gerçek yüzlerini erken göstermişler. Seni sadece sen olduğun için sevecek birini bulursun umarım
Yumurtalıkların sağlıklı mı yani sorun nerde
Olabilir her insan bir değil
Evlenmeye engel bir durum mu
Bence değil
bebekte olmaz o zaman yumurtalar çalışmjyor demektir
Yumurtalarda problem yok rahim küçük
sorun teşkil ediyor mu
Ne manada
rahimin küçük olması
Çocuk olmuyor işte dedim ya
hiç mi çalışan yumurtlılığın yok aldırıp dondursan
Yumurtalıklarımda Herhangi bir problem yok Kaç defa diyeceğim ya
sorun yok ise çocuk nasıl olmuyor
Yumurtalarda problem yok rahim küçük bunu Yukarıda yazdım zaten Niye anlamakta zorluk çekiyorsunuz
hay senin yumurtanada rahminede
Neyse iyi akşamlar
Yumurtalıklar mı çalışıyor
Yanlış yazmışım çalışmıyor dicektim
Rahim küçük
Hmm benimde eski kız arkadaşımın başına gelmişti de öyle sandım... sorun nedir tedavisi var mı
Kız arkadaşının doğuştan herhalde benimki gibi rahim küçüklüğü regl olunmuyor yeteri büyüklükte olmadığı için yani ve çocuk da olmuyor memişler de büyümüyor tedavisi var
Yok doğuştan değildi regl düzensizliği vardı doktora gitti yumurtalıklar az ve tembel çıktı çocuk olma ihtimali yok gibi bir şey tedavisi varsa mükemmel
Mm benim yumurtaliklarda problem yok rahim küçük o kdr o yüzden evlenmekten bir nebze kaçıyorum elalemin ya da saçma bir adamın beni aşağılamasına İzin veremem
İyi halt yiyorsun kız arkadaşım da bu yüzden terk etti
Korku eksik hissetme
Evliliğe layık görememe
Biliyorum ama kalbim acıdı ben sorun etmemiştim oysaki yetersiz hissedeceğim dedi eksik hissedeceğim dedi torun bekliycekler olmayacak dedi bir çok şey ama sizin yaşınız kaç
Onu o kadar iyi anlıyorum ki ben de aynı şeyleri hep tanıştığım insanlara söylüyorum psikolojik olarak çok ağır bir şey bu 27
Evet ama ne olacak peki yani evlenmiş ayrılmış çocuklu adama mı kendini layık görüyor
Belki de ya da fakir biri ya da Bedensel olarak engelli biri bilmiyorum ben hep böyle düşündüm
Biliyor musun onu hala çok özlüyorum ve çok seviyorum
Ne kadar şanslı olduğunu Keşke bilse
Evet keşke bilse
En azından onu kabul edebilecek bir insana sahip Ama bilmiyor işte
Biliyorda ilerde illa ki bu sorun olacağını düşünüyor belki 5 belki 10. yıl sanırım o zaman da yıkılacak terk edilirse
O yüzden evlenmesin Ben de düşünmüyorum
Deme öyle moralimi bozma
Yalan mı birçok kişi bana diyor zaten evlenme Senin işin zor diyorlar
Onlara ne ki ya adam seni sevdiyse bir yol arkadaşı olarak gördüyse her şey çocuk mu
Çoğu kişi öyle düşünüyor yani git yoldan 10 tane adam çevir max 8'i İster yani
Bilmiyorum bak dürüst söyleyeyim onunla ilk başta tanıştığımda böyle bir şey olsaydı onu daha yeni tanıdığım için uzak kalırdım sanırım ama biz ilişkimiz varken ortaya çıktı onu tanıdım sevdim yarı yolda bırakmak adamlığıma sığmaz sevdiğim kadını hayat imtihanla dolu buda bizim imtihanımız
Yani diyorum ki seni seven birisi olursa evlilik fikrinden kaçma benim gibilerde var
Ama bak ne demişsin yeni tanışsaydım uzak kalırdım niye kabul etmek yerine uzak kalıyordun ki ben biliyorum Karşındaki adama da bunu söylemekten kaçınma ya hal böyleyken her tanıştığıma söyleyip Ondan sonra bırakılacak mıyım
Hayır ilk başta yeni olduğu için tanışma durumu olduğundan karşı tarafı daha tanımıyorsun iyi değil mi diye kumar gibi bir. şey ama onu tanıdım ya kalbi güzeldi iyi birisiydi bir yol arkadaşı olur diyorsun o yüzden çocuk değil o kişi önemli oluyor
Inancım yok o yüzden de aramıyorum artık bugüne kadar tektim bundan sonra da öyle olurum Yani
Hakkımızda her şeyin hayırlısı olsun iyi akşamlar dilerim
Bu bir hastalık tedavisi var ama
Hastalık derken rahim küçüklüğünün neresi hastalık
Hormanel bir sıkıntı bunun sebebi
Doğuştan gelen bir şey olduğunu söylediler
Pcos diye bir rahatsızlık büyük ihtimalle
Yani
Daha fazla bilgi verirsen yardım edebilirim
Ne bilgisi vereceğim ki
Killanma problemi seste kalinkasma akıntı problemi vesaire var mı
Sesim çok ince Tüylerim çok az Hatta eskiye nazaran çok azaldı kısmi dökülmelerim var , yumurtalıklardan gelen bir Akıntım var Evet o da yıllardır var zaten Bununda normal olduğunu söylediler
Doktora gittin mi o ne dedi sana
Ya gittim Evet yumurtalıklarımda Herhangi bir problem olmadığını söyledi sadece Rahim küçüklüğü var dedi Var ama çok küçük dedi gelişmemiş bunun da tedavisi var dedi merak etmesin Daha sonrası için de gitmek istedim o da gittim de Affedersiniz alt muayene için bakireliğin bozulmasın diye Doktor ben bakamam dedi Ben de artık ondan sonrası için bıraktım olursa evlilikten sonra giderim artık dedim olmasa da kalır yani
Ağrı rahatsızlık hissin var mı
Hayır hiçbir şey yok
Üzülürdüm herhalde
Niye ki
Evlâd sahibi olamamak üzücü bir durum Rabbim şifalar versin
Amin teşekkür ederim
Her şeyin çözümü var artık meraklanma
Önemli olan kabul edeni bulmak
Seven erkek her halinle yanında durur
Doktor tavsiyesi ederim
E gitmişse sorunun neyden kaynaklarını biliyorsa peki
Dinlemek isterim neden oldugunu
Olabilir
Regl yoksa, kısırlık olmuyor mu?
Hayır
O zaman sorun yok. Ne kadar güzel işte, regl ağrısı çekmeyecek, sinir stres olmayacak. Ben onun adına sevinirdim
Transit?
Açıklamayı neden okumuyorsunuz
Salk misin?
Nekadar sanslisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?