Her yerden vermekle birlikte yüzden de verdim. Göz altlarım çöktü sanki. Düzelir mi? Boyum 165 , 65 kiloyum. Hedef 60.
Kilomu sabitlediğimde düzelir mi?
Her yerden vermekle birlikte yüzden de verdim. Göz altlarım çöktü sanki. Düzelir mi? Boyum 165 , 65 kiloyum. Hedef 60.
Kilomu sabitlediğimde düzelir mi?
Cevap
6Cevap
Bence 60 kiloya düş fiziğin düzelince heryerin düzelir
Kilo verince böyle oluyor
Krem kullanabilirsin sağlıklı beslenirsen bi sorun olmaz gibi olmazsa cildiye git bi Krem filan verirler
Besleniyorum aslında. 1 ayda verdim cok hızlı da vermedim.
Düzelir sabitlenince filan diyolar da bilmiyorum yorgun gozukuyorum
Sabitlemek ile düzelicek bişey diye düşünüyorum ama kendin bilirsin benim önerim bu 🙂
Sağol😊
Sağlıklı yaşam alma
Evet resim var mı
Sen delirmisin
Ne alakaaa
Gayet güzel boy kilon
Ona bir sey demiyorum. Göz altlarım torba oldu çöktü. Düzelir mi korkuyorum bir tık. Fotoğraflarda filan yorgun cıkıyorum
60 olsam kötü mü
Fizigini gormeden bişey diyemem
Kalcadolgun kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, kilo verirken yüzden gitmesi çok normal 🌸 Özellikle göz altı bölgesi yağ dokusu azaldığında daha çökük görünebilir. 5 kilo sonrası böyle hissetmen şaşırtıcı değil. Ama güzel haber şu: Kilonu sağlıklı şekilde sabitleyince ve vücut yeni haline adapte olunca görünüm bir miktar toparlanabiliyor 💕
Bol su içmek, düzenli uyku, kolajen destekli beslenme ve göz çevresine iyi bir nem bakımı yapmak toparlanmayı destekler ✨ Hedefin 60 ise yavaş ve dengeli ilerle. Çok hızlı kilo verme yüzü daha fazla etkiler. Şu an aynada mı daha belirgin geliyor sana? 💗