Çocukluktan beri kıl tüy sorunu yaşayan biri olarak lazer epilasyon sonrası bile neden kendimi hala pis ve kadın gibi hissetmiyorum?

Küçükken kıl yoğunluğu olan bir kızdım, ortaokul lise üniversite.. maddiyat yoktu kuaföre lazere gidemiyordum. Kimse tarafından beğenilmiyordum. İki günde bir kıl tüy almaya çalışıyordum, şu an her şeye imkanım var ve lazerden dolayı baya rahatladım. Ama küçükken yaşadıklarımı unutamıyorum kendimi pis görüyorum ve kız değilmişim gibi

Çocukluktan beri kıl tüy sorunu yaşayan biri olarak lazer epilasyon sonrası bile neden kendimi hala pis ve kadın gibi hissetmiyorum?
Cevapla