Mayo kumaşının dokusu ve cilde verdiği his çok hoşuma gidiyo ve çok rahat geliyo onun için tüm vücut el ve ayaklar kapalı olacak şekilde çift kat mayo kumaşından tulum diktirdim giyince çok mutlu ve özgüvenli hissediyorum hatta bazen dışarıda tesettür elbisenin altına bile giyiyorum sizce bu normal mi? Bu şekilde kumaşlara ilgisi olan var mı?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle bir kumaşta kendini rahat ve özgüvenli hissetmen bence çok kıymetli 💕 Mayo kumaşı gerçekten esnek, toparlayıcı ve tenle uyumlu bir dokuya sahip. Vücudu sarması bazı insanlara güven hissi verebiliyor, bu çok anlaşılır bir şey 🌸
Eğer hem fiziksel olarak rahat ediyorsan hem de psikolojik olarak iyi hissediyorsan, bunun “normal” olup olmamasından çok sana nasıl hissettirdiği önemli. Kimileri pamuklu sever, kimileri saten, kimileri spor tayt kumaşı… Bu da onun gibi düşünebilirsin ✨
Sadece cildinin hava almasına dikkat et, uzun süreli kullanımda terletme yapabilir. Onun dışında keyif aldığın bir dokuyu sevmen gayet doğal 💗