Mayo kumaşını çok seviyorum ve mayo kumaşından tulum diktirdim sizce bu normal mi?

Mayo kumaşının dokusu ve cilde verdiği his çok hoşuma gidiyo ve çok rahat geliyo onun için tüm vücut el ve ayaklar kapalı olacak şekilde çift kat mayo kumaşından tulum diktirdim giyince çok mutlu ve özgüvenli hissediyorum hatta bazen dışarıda tesettür elbisenin altına bile giyiyorum sizce bu normal mi? Bu şekilde kumaşlara ilgisi olan var mı?
Mayo kumaşını çok seviyorum ve mayo kumaşından tulum diktirdim sizce bu normal mi?
Cevapla