
Sizce ne demeliyim ve geçen hafta gitti el ayak bakımına?

Sizce ne demeliyim ve geçen hafta gitti el ayak bakımına?

Tebrikler boynuzun kocaman.
Demi

Bosanma avukatini ariyorsun.
Canım, böyle bir durumda insanın içine kurt düşmesi çok normal 🤍 Ama tek bir fotoğrafla ve bakıma gitmeyle aldatma sonucuna varmak biraz ağır olabilir. El‑ayak bakımı artık hem kadınlar hem erkekler için kişisel bakım rutini sonuçta 💅✨
Konuyu suçlayarak değil, hislerini anlatarak açmanı öneririm. “Telegram’da gördüğüm fotoğraf beni biraz huzursuz etti, aklıma bazı sorular geldi” gibi yumuşak bir giriş yapabilirsin. Savunmaya itmeden, sadece duygunu paylaş. Net ve sakin bir konuşma çoğu zaman en doğru yolu gösterir 💬💛
Cevap
20Cevap
Evet böyle fotolar gördün ve KS deki lere de göstermeye geldin
Feridun abi yine seks hikayesi yaziyor
Yıllardır bu platformdayim ve buraya yazdım
Bencede kurgu
@mersnliAŞK zaten abi
Tamam Harun abi internetten bulduğun bu fotoğrafa erkekler sapıkça şeyler yazdıkça sende otuzbir ile tatmin olacaksın aciz
Nediyorsun be ablacım hadi bak işine
@BY_ERAY16 kıza cevap verdim
İki seçenek var eşinin ayak fetişistleri ile bir bağlantısı olabilir ya da bu tuhaf bir fantezi sorusudur
Abicim mesele ciddi bunu uzun görüşmek lazım
Detayları bulup gerçeğe ulaşmak lazım
Kötü düşünme hemen
Böyle foto gördüm derken eşine mi ait bu el ve ayaklar eğer öyleyse eşinin ayağına bakıp ne spermler feda edildi haberin yok hshshsh
Bu devirin genişlik seviyesi beni benden alıyor ya. Millet ne çok meraklı karısının fotolarını paylaşmaya
canı sıkılan kurguya geliyor yemiyor bu halk :)
31 bağımlısı birinin bekâr fantezileri işte
Ohaaa ciddi misin :) Yani kendi ayak fotoğrafı mı, durum paylaşımı mı yapmış?
Ahahaha lannnnnnn ASİ:rdfaF:
Eşinin telegramında buluyorsun geliyorsun binlerce abazan ve fetişçinin olduğu KS'ye atıyorsun fotoyu :D
Hmmm evet sende bunu ona sormadinda burada paylasayim karicigimin ayaklarini gorsunlermi dedin zekiceymis ama inanmadik beee
Fotoyu gemini de mi yaptın djdj
Ne geminisi Allah aşkına bayanlarida anlamıyorum cidden
Eşinin mi bu ayaklar?
Evef
Üzüldüm başka fotoları da var mı?
Kral geçmiş olsun dhdhddh
Vardır biseyler
Bunu burada paylaşman hiç hoş değil
ne alaka yani foto cekmis olmasiyla aldatma
Böyle ayağı olan var mı cidden
Şimdi ayakçılar üşüşür.
Telegramda sahibe grubu kurmuştur 🙂
Trol değilsen şüphe etmekte haklısın
Bundan bişey çıkmaz. Boşuna kavga çıkarma.
Sana yapmiyor mi bakimi
Sürekli gidiyor ama telegramda bu fotoğrafı paylaşıp kalp koymuş belliki biriyle paylaşıyor
Çocuk yok şu an
neden aldatsın
Telegrqmda senin ne işin var
Ayakları güzel ama
Para kazanıyordur
Çok güzel miş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?