Regl dönemi gerçekten bizi güçsüz ve dengesiz mi yapıyor, bu ruh hali dalgalanmasının çözümü ne?

erkeklerin akıllı olanları ömür boyu sabit fikirde ruh halinde kalabiliyor ama biz o dönem değişiyoz? benim kişilik hayatta kalma skilleri hepsi yok oluyor regl olunca ya bunun çözümü ne? Kafa dağıtmak mı farklı bı teknik veya düşünce bulmak mı yoksa doğamıza uyumlu düşünmek mi? Ben mesela kendimi bastırarak yaşayan biriyim ama o dönem bastıramıyorum Cok. vahşi oluyorum bu sanki varoluşuma hakaret gibi ya değişken olmak istemezdim bastıramayınca işleri güçleri de bastıramam o dönemler diye korkuyorum.

Regl dönemi gerçekten bizi güçsüz ve dengesiz mi yapıyor, bu ruh hali dalgalanmasının çözümü ne?
Cevapla