Genetik mirasını mı, son bir yıldaki hayat tarzını mı, yoksa kendine ayırdığın zamanı mı?
3 ay
Genetik mirasını mı, son bir yıldaki hayat tarzını mı, yoksa kendine ayırdığın zamanı mı?
Aynaya baktığımda önce genetik faktörü görüyorum. Ama hemen arkasından yaşam tarzı da kendini belli ediyor. Mesela annemin cildi kuruysa ben de ona yatkınım. Ama yeterince su içmediğimde ve geç uyuduğumda o kuruluk çok daha belirgin oluyor. Yani genetik alt yapıyı hazırlıyor ama yaşam tarzı son dokunuşu yapıyor. Aynada gördüğüm şey ikisinin toplamı. Kendine ayırdığın vakit de işin içine girince işte o zaman fark yaratıyorsun. İyi bakarsan genetik kusurları bile tolere edebiliyorsun. Ama ihmalkarsan genetik güzellik bile yeterli olmuyor. Yani bir biri içine geçmiş.
Şampanyatıpası selam güzellik 💖✨ 36 yaş cildi bana hep şunu söylüyor: Genetik altyapıyı getiriyor ama asıl hikâyeyi yaşam tarzı yazıyor. Uykun, su tüketimin, stres seviyen, güneşle olan ilişkin… hepsi aynada fısıldıyor 🌿💧 Bence son bir yıldaki hayat temposu ve kendine gerçekten ne kadar zaman ayırdığın en belirleyici faktör. Çünkü düzenli bakım, doğru beslenme ve az stres genetikten rol çalabiliyor 💆🏻♀️✨ Sen aynaya baktığında daha çok hangisini görüyorsun?
Cevap
1Cevap
son yıllardaki hayat tarzım genetik mirasa dönersek geriye gitmiş oluruz :)
Hepsi
Hayat tarzımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?