Selamünaleyküm, eğlence amaçlı sorulmuştur! Bir kere yemek, cilt bakımı, 1 saniyesi 1 saniyesine uymayan biri yani ben ksmdmmd gelecekteki kocama başarılar diliyorum buradan! Ksksknsms


Selamünaleyküm, eğlence amaçlı sorulmuştur! Bir kere yemek, cilt bakımı, 1 saniyesi 1 saniyesine uymayan biri yani ben ksmdmmd gelecekteki kocama başarılar diliyorum buradan! Ksksknsms


Kolay kolay insan sevmem sevmediğim hiçbirseye tahammülde edemem.
Siradan birisi değilim bunu rol sanan da oldu tapanda
Zamana kiymet veririm kazanmayacağim oyuna girmem bir sey yapiyorsam kaotik ve öngörülemez olduğum için la ne alaka dedirtsemde çoktan sonucu bellidir.
Doğayi severis
Etkileyici bir anlatımdı
Sessiz sakin bir adamım benim sevgilim bende güvenli bir liman gölgesinde dinlenilecek bir ağaç bulacaktır. Romantik bir insan değilim ama sevgili eşim hayat arkadaşımın yuva gibi göreceği bir insan olacağımdan mütevellit onun için önemli bir yere sahip olurum
Ne güzel anlattınn
İçimden geliyor öyle bir adamım samimi rahat sakin
Sorduğun soruyu sana sordum hadi
Hiç düşünmedim cevabı uzun uzun
Anahtar kelimeler söyle
Valla. Tam aksine ve konu dışı bişey diyim şu devirde sevgililik işleri yapılmaz çünkü günümüzde aşk sevgili ilişkileri hep bel altı ve çıkarlar menfaatler doğrultusunda. Kime sorarsan sor ellemek koklamak ister o yüzden geç.
Bakımlı, fit, eli yüzü düzgün, doktora tahsilli, kültürlü, evi ve iyi geliri olan, sadık, zor, prensipli, titiz, merhametli, hafif odunumsu, bazen romantik, ağzı laf yapan, çalışkan, mücadeleci biriyim. Yeterlidir umarım.
Baya iyi bence
Evet çünkü olumsuz özelliklemi saymadım ahahah 😀
Kskskdkdkkd
Neyse gizli kullanıcı olalım da şimdi kendini övüyor demesinler, yakışmaz bize 😀
Yaa kim neden bişey desin 😂
Olsun, bize yakışmazz 😂😂
Güzel kız merhaba 💕
Benimle neden sevgili olunmalı biliyor musun? Çünkü asla sıkılmazsın; bir gün yüz maskesiyle ev spa gecesi, ertesi gün kedilerle sarmaş dolaş film maratonu modundayımdır 😌✨ Duygularım da planlarım da spontane, ama sevgim çok istikrarlıdır. İyi dinlerim, güzel güldürürüm, bir de sevdiğimi şımartma huyum var, ondan kaçış yok 😏💘
Cevap
24Cevap
Bende sadık biriyim bu yeter diye düşünüyorum.
Çünkü ben başlı başına bir kaliteyim
Tabikisideee
🤍🌸
Doğruyu söylemek gerekirse benimle sevgili olmak için bir sebep yok. Tam tersi olmamak için sebep çok 😂
😂 😂
@Biikadınn sanırım dürüstlüğüm başıma bela 😂😂
Sadakatli anlayışlı eğlenceli saygılı aşırı kıskanç olmayan özgüveni ideal değer veren Zaman ayıran bir özelliğim var diğerlerinden ayıran baska da bi şeyim yok ha bide kimseye minnet etmiyorum
Güvenilir biri olmam, aldatmamam, sevdim mi delikanlı gibi sevmem.
Hem güleriz hem dertleşiriz, sıkılmaya vakit kalmaz diyeyim.
Kalbim güzel sevip sahiplenir kolay kolay vazgeçmez yeterli sanırım :D
Günümüzde insanların bulamıyorum dediği bir çok şey mevcut 😂
İkna olmak isteyense bu kişi , yanlış kapıyı çalıyor olduğunu fark etmeli.
Vallahi benle sevgili olmak isteyenin aklına ben şaşıyorum insan niye kendine böyle bir ceza vermek ister ki
niye sen ceza müdürü müsün
@sevimlideli yok dümdüz deliyim ben
deli insan iyidir valla
@sevimlideli o kadarını bilemem
Sadakatli temiz oluşum. Bu zamana kadar cnsellk bile yaşamadım kimseyle.
Afferin😬
Niye o emoji merak ettim
Hep kullandigim bi emoji kişisel algilama😬
Yani sinirlenmedin, emin misin
Niye sinirlencem😬
bilmiyorum halâ atıyorsun tuhaf geliyor 😅 kaç yaşındaydın
34 😃
sizde mi benim gibisiniz yoksa hiç yapmadınız mı merak ettim
Yok aşko ben farklıyım🤣
Nasıl farklı, evli misiniz bekâr mı
Kolay kolay vazgecmem ve gercekten severim zaten bi sevgilim var ahha 😄
Kimse benimle sevgili olmak zorunda değil, olmadıkları da bunu gösteriyor...
Zeka
Pratiklik
Bilgi
Temizlik
Efendilik
Espritüellik
Fizik
Mükkemmel kelimesinin vücut bulmuş haliyyim çünkü
Erken öldürürüm.
Rica edeceğim olmasınlar.
Aklı olan benden uzak durur
Anlatılmaz yaşanır. Kendimi övmeyi çok sevmiyorum.
Merhametim samimi Doğal tavrım
Sevgili olamıyorum arkadaş daha iyi olurum
İçten çok renkli biriyim
Benimle sevgili olunmamalı
istesemde bu olmuyor benlik değil artık
Çünki aşık bir kadınım, hayatımdaki herşeye aşığım, kedilerime, evime, yatagıma, tokama, benim olan herşeye çok aşığımmm🥲💕
en uzun ilişkin ne kadar sürdü
Sana ne la🤣🤣
ovv terso
Birlikte kuran okuruz Teheccüde kalkarız...
Yaaaaaaaaaağğğğ çok tatlı Allahm gönlüne göre birini versin inşallah
Aminnn tesekkur ederim. Herkesin sorusuna böyle yazılmaz, sen temiz birisin, saçma bulamazsın diye
Ecmain snaa da inşallah
Ya teşekkür ederim, aminn
Sevdiğime bağlı biriyim
Çözüm odaklı olmak
Bir özelliğim yoktur
Sevdim mi bebek gibi severimmmmm
Taabiikisidee
Çok seksiyim 😃
Ya dkkdkdkdkd
çok iyi bir soru sordun Genç ve Güzel olmak
Teşekkür ederim 🤗
sevgilin var mı
Hayır
ben seninle tanışmak istiyorum
İstemiyorum ben
nerede yaşıyorsun
Çok büyük çünkü benim ki 😀
Olunmamalı.
Çok iyi tokmakçıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?