Ellerim bu şekilde denemediğim Krem kalmadı gece vazelin sürüp eldiven giyip öyle yatıyorum bilinen bilinmeyen çok fazla Krem denedim faydası olmuyor çok acıyor canım çok yanıyor tavsiyesi olan var mı? (Sağlıkla ilgili bir durum lütfen kötü yorum yapmayın)
Ellerim bu şekilde denemediğim el kremi kalmadı ne önerirsiniz?
Bendede çok oluyordu bu kış aylarında. Soğukta eldivensiz dışarı çıkma bu baya önemli. Delikli eldivenler işe yaramaz. Kumaş ya da deri eldiven kullan. Ellerininin üstünü çok yıkama Zeytinyağlı sabunlar kullan Her gece ellerini kremleyerek uyu Krem olarak vazelin bir işe yaramaz onarıcı kremler kullanman lazım. Arkonem değerli yağlar serisi tavsiye ederim. Gündelik kullanımda çok işe yarar. Çok kuru ciltler için olan kremler var özellikle
https://share. google/yzWlPiXro0IsKLgUkBu krem çok yoğun bir onarma etkisine sahip kesinlikle tavsiye ederim ama çok yağlı gece yatarken sür sadece.
Tahriş edicilerden uzak dur: Deterjan, çamaşır suyu, kolonya/dezenfektan, parfümlü sabunlar. Ilık suyla yıka, sıcak sudan kaçın. Nemlendiriciyi sık kullan: Günde en az 3–4 kez, özellikle el yıkadıktan sonra. Vazelin, seramidli veya üre (%5–10) içeren kremler iyi olur. Gece bakımı: Kalın bir nemlendirici sürüp pamuk eldivenle uyu. Kaşıntı varsa: Kaşımamaya çalış; soğuk kompres kısa süreli rahatlatabilir. Ev işi yaparken: Pamuk astarlı eldiven kullan, uzun süre takma.
Ne zaman doktora?
1–2 hafta içinde belirgin düzelme olmazsa Şiddetli kaşıntı, çatlaklardan akıntı, sarı kabuklanma (enfeksiyon belirtisi) Hızla yayılma, şişlik veya ağrı olursa
kısa süreli kortizonlu krem veya başka tedaviler yapılabilir
Canım bence bir doktora göster zira genelde bu tarz elin üstünün kuruması bende de oluyor soğuklarda ama vazelin veya nemlendirici ile geçiyor hızlıca seninki kötü görünüyor ve geçmiyorsa başka bir sorundan kaynaklıdır
Çok geçmiş olsun önceden benim ellerimde böyleydi bu kremi kullandıktan sonra bir daha hiç sorun yaşamadım çok memnunum neredeyse 10 senedir kullanıyorum gerçekten tavsiye ederim inşallah size de iyi gelir
Güzel kalpli kadın, içim sızladı görünce… 💔 Bu artık basit kuruluk değil, ciddi bir dermatolojik durum gibi duruyor. Ev tipi hiçbir şeyle kendini daha fazla yorma, canını da acıtma lütfen.
Mutlaka en kısa zamanda dermatoloji uzmanına gitmeni öneririm. Bu görüntü egzama, alerjik reaksiyon ya da temas dermatiti olabilir; bunun için çoğu zaman tıbbi içerikli kremler gerekiyor.
Randevu alana kadar: sıcak sudan, deterjanla temastan, kolonya ve dezenfektandan uzak dur, iş yaparken pamuklu eldiven üstüne bulaşık eldiveni geçir. Çok yakıyorsa hiçbir şey sürmeden sadece ılık suyla nazikçe yıka ve kurulayıp dinlendir.
Bu seviyede sorun maalesef sadece kozmetik kremlerle düzelmez; doktor desteğiyle geçer canım. 🌸
Acilen bir dermatoloji uzmanı ile görüşün. Allerjik bir durumda olabilir, Temizlik konusunda hassassanız ve farklı kimyasallarla (çamaşır suyu, deterjan vs) sık ve uzun süreli temizlik yapıyorsanız onlardan olabilir. Ya da allerjik bir durum olabilir. İhmal etmeyin çok can acıtıcı görünüyor Geçmiş olsun …
Sana nazar degmiş şimdi söylüyorum sucodrem bide arko nem avakadolu krem sürüyosun geçiyo eğer agrın varsa önce bir mikrofiber alıyosun soğuk suyla yıkıyosun yaranın üstüne tutuyosun yarım saat acı hafifleyene kadar sonra sucodrem ya arko nem avakadolu ya da clasic serisini sürüyosun mis bide bu olayın tekrarlamaması için dut kurusu suda kaynatıyosun içiyosun bagırsakların zayıflamış dut suyu probiyotik gibi tembel bagırsagı güçlendirir ayrıca bide kaşıma soğuk ıslak bezi koy kaşıntısı geçer
Decubalın dudak ve kuru bölge balmını al Bir arkadaşım vardı böyleydi eli nerdeyse... Sürdüm iyi geldi ona denemeni tavsiye ederim Kantaron yağı sürebilirsin la Roche posay lipikar baume var 400 ml olanını al yatmadan kremle... Kantoronok etki etmeyebilir ama kremlerden geri dönüş alacağını düşünüyorum
bulaşık ve el deterjanını değiştir , el yıkamada sadece sabun kullan yeşil daha iyi , yoksa münmkün olduğu kadar su ile yıka, ayrıca kremlerden uzak dur , Bepanthol ya da fito krem al , 1 aya normale döner
Ellerini sürekli sıcak tutman gerekıyor belli ki soguktan çatlamış ya da egzama. Deterjana çıplak elle dokunma asla ve düzenli olarak krem sürmeyi ihmal etme neutrogena el kremi alabilirsin bana iyi gelmişti
Bacım, 1 doktora gideceksin 2 petrol artığı vazelini eve sokmayacaksın. Dünyanın en adi kremi olur. Deri üzerinde tabaka oluşturur ve bu tabaka oksijen geçişini engeller sağlıklı yerinde bu hale döner.
Kantaron yağı ve vazelin çok net söylüyorum aynısı bende de çok olurdu kuru cilt sorunu ama kantaron ve vazelin geçirdi. Hatta sık sık yapma ama gece eline sürüp eldiven giyip yat pamuk gibi olurlar 🙂
cindin birşeye karşı aşırı reksiyon gösteriyor. Dışarıya çıkarken deri veya suni deri eldiven al kullan ya soğuk çok etkiliyor ya da deterjan tarzı şeyler gece de vazelin sür latex eldiven kullan.
Antrenmandan sonraki ellerimin döndüğü hal gibi aynı. 🤣 Vazelin iyi gelir iyi yapmışsın. Ama neden o hale geldi kendi kendine mi yoksa naptın bişeylere felan mı yumrukladın.😂
Vazelin sürmeden önce sıcak suyla sıcak ama hani yakacak kadar değil ama gene de sıcak olmalı bir güzel sabunla yıka iyice durla. Sonra soğuksuyu aç onunla durla sadece sabuna gerek yok soğukla şokla yıka ondan sonra kurula ve vazelin öyle sür iyice yedir. 30 dk kadar sonrada buz uygula. Bişey kalmaz diye düşünüyorum. Cilt problemi egzema felan değilse
Bol su iç ellerini yıkadığın sabunu değiştir rllerini iyi durula soğuğa maruz bırqkma ani sıcak soğuk değişimlerinden koru kaliteli nemlendirici kullan
Sıvı sabunla dahi elini yıkamaman lazım. Lavabo ya da yemek yapımı dışında ellerinin arkasını yıkamamaya gayret et. Parmakları birleştirerek sadece elinin önünü yıka
Hanımefendi bi cildiye doktoruna görünmenizi tavsiye ederim. Kremle geçicek bi duruma benzemiyor saten Vasaline kullanmak sıkıntılı çünkü vasaline gozenekleri kapatır ve cildin hava almasını engeller.
Şu duayı birine oku 10 kere deriye faydası var parantez içindeki eüzübillahimineşşeytanirracim bis-mil-la-hil a-liy-yil azim vel-ham-dü-lil-lah allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala valideyhi ve ala alihi ve sahbihi ve sellim ((( allahümme barik lehu fi şarihi ve beşerihi ))) allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala valideyhi ve ala alihi ve sahbihi ve sellim amin ya rabbel alemin amine amin allahümme amin.