Ne desem karşıma çıkıyor veya oluyor bu 6. His mi yoksa şom ağızlık mı?

Geçen gün arkadaşımı ziyarete gittim Bursa'ya, depremle ilgili konuşmuştum. "Deprem olursa şöyle şöyle yaparım" gibisinden. Bı kaç saat sonra deprem oldu. Birkez daha böyle bir şey olmuştu. 6 Şubat gecesi "bu soğukta deprem falan olsa... vs "gibi konusmustum. Büyük bir deprem oldu. Bı başka şekilde kendi üzerimde de etkisini görüyorum. Mesela cildimin ne zaman düzenlediğini söylesem hemen sivilcelenmeye başlıyor. Nazarım mı var, hissediyor muyum bilemedim.

Ne desem karşıma çıkıyor veya oluyor bu 6. His mi yoksa şom ağızlık mı?
Cevapla