Arkadaşlar bişey soracağım okur musunuz benim açımdan önemli?

Hani erkekler diyor ya yok kisa boylu olsun kucuk elleri olsun 36 bucuk ayağı pembe topuğu olsun kusursuz cildi olsun falan diye ben şimdi düşündüm de bunlar küçük kız çocuklarının sahip olduğu özellikler değil mi erkekler niye böyle şeyler istiyor yoksa ben mi yanlış düşünüyorum
Arkadaşlar bişey soracağım okur musunuz benim açımdan önemli?
Cevapla