Cildim son zamanlarda lekeli kaliyor. eskiden oyle olmazdi ne yapmaliyim?

Lekeden kastim kucuk beyaz seyler cikar ya yuzde. sivilce degil ama. onlari sıktıgımda kirmizi leke kaliyor gecmiyor. ben ergenligimden beri hep sıkardim hep de gecerdi. artik gecmiyor. yasim ilerledi 24 oldum hani deri yenilenmesi gecikti galina bilmiyorum. o cikanlari sıkmadan asla duramiyorum yillarin aliskanligi. napicam ben. cildi hizli onaran bi serum falan biliyir musunuz

Cildim son zamanlarda lekeli kaliyor. eskiden oyle olmazdi ne yapmaliyim?
Cevapla