Eskiden güzeldim, şimdi çirkinmişim Siz olsanız ne yapardınız?

Bir sene öncesine kadar yüzümde tek bir sivilce bile yoktu. Bebek gibi, pürüzsüz bir cildim vardı, herkes de iltifat ederdi. Ama son bir yılda stresler, özellikle babaannemi kaybetmem, kavga ve tartışmalar derken yüzüm bir anda sivilce ve lekelerle doldu. Aynaya baktığımda kendimi tanıyamaz oldum. Geçen gün sevgilimle eski fotoğraflara bakıyorduk. Ben de kendi kendime, ‘Eskiden ne güzeldi cildim’ dedim. O da bana, ‘Evet, önceden çok güzeldin, şimdi sadece karakterin güzel’ dedi. Yetmedi, üstüne ‘Gittikçe çirkinleşiyorsun, eskisi gibi olsaydın keşke’ diye ekledi. Yani bana resmen ‘çirkinleştin’ dedi. O an şaka mı yapıyor, ciddi mi anlamadım. Ama yüzüne baktığımda gayet ciddi olduğunu gördüm. Dayanamayıp sordum: ‘Yani ben çirkin miyim?’ Cevabı: ‘Sen benim çirkinimsin’ oldu. Yani lafı yumuşatmaya çalışsa da bana çirkin dediğini kendi ağzıyla kabul etmiş oldu. O kadar çok kırıldım ki… Bir insan sevgilisine böyle bir şey der mi? Evet, cildim şu an kötü olabilir, ama bu geçici bir şey. Sonuçta insan yaşadığı stresin ve hayatın yükünün izlerini cildinde de taşır. Geçer, toparlanır. Ama içimi yakan şey, bana destek olmak yerine ‘çirkinleşiyorsun’ demesi. Siz olsanız böyle bir durumda ne yapardınız? Sevgiliniz yüzünüz bozulduğu için böyle konuşsa affeder miydiniz, yoksa ‘buraya kadar’ mı dersiniz?”

Eskiden güzeldim, şimdi çirkinmişim Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla