3 tane sivilcem vardı yanağımda kırmızı benzoxin sürüyom fakat yine çıktı aynı yerden sabah da güneş kremi sürüyorum sizce iyi mi?

3 tane sivilcem vardı yanağımda kırmızı benzoxin sürüyom fakat yine çıktı aynı yerden sabah da güneş kremi sürüyorum sizce iyi mi?
Cevapla