Ergen kızın aşırı makyaj yapma sorunu.. Ablası olarak karısmalı mıyım?

Ben başka şehirde yaşıyorum çalıştığımdan dolayı. Ailemi ziyarete geldiğimde 15 yaşındaki kardeşim hep fazla makyajlı oluyor. Ben de yapıyorum ama ben 17 yaşında başladım ve beni sürekli görmüyor bile 23 yaşında olmama rağmen Clean Girl tarzı makyaj yapıyorum. Aşırı abartılı değil yani. Kardeşim sürekli mat makyajlı arkadaslarında da öyle görüyorum bebek gibi cildi varken bozucak... Dün gördüm ve cidden sinirlerimi bozdu ama kardeşimi üzmek istemiyorum. bir şey desem doğru olur mu ablası olarak? Tam anne ve babamla konusamadım onlarda yaşı geldi. Annem serbest zaten bagırmaz ama babamla illa kavga etmişlerdir bu konuda diye düşünüyorum.

Ergen kızın aşırı makyaj yapma sorunu.. Ablası olarak karısmalı mıyım?
Cevapla