Cilt bakımına ayırdığım zaman çok uzun değil ama kesinlikle düzenli. Erkek gözüyle baktığımda, abartılı rutinler bana göre değil, sade ama etkili birkaç adımla ilerlemeyi tercih ediyorum. Günde 5-10 dakika bile ayırsam, gerçekten verimli kullandığımda farkını hissediyorum. Cildim temizse, ferahsa kendimi daha iyi hissediyorum. Zaten mesele zaman değil, istikrar. Ne kadar pahalı ürün kullandığın değil, ne kadar düzenli uyguladığın belirliyor sonucu. Ben cildime yaptığım bakımı, kendime verdiğim değer olarak görüyorum. Ve bu değeri göstermek için saatler harcamaya gerek yok, özensiz geçmemek yeterli.
valla pek bir şey yapmıyorum siyah noktalarım için haftada bir kil maskesi sonrasında nemlendirici bir de güneş kremi yıkama jeli bu kadar, siyah nokta haricinde pek sorunlu bi cildim yok zaten