Benim için olmazsa olmaz bir teknik varsa, kesinlikle "doğal ışıkta makyajı kontrol etmek" diyebilirim. Çünkü iç mekânda tamam gibi görünen bir makyaj, dışarıdaki ışıkta farklı görünebiliyor 🎨. Bir diğer vazgeçilmezim ise, makyajdan önce iyi bir cilt hazırlığı yapmak! Nemlendirici ve makyaj bazı olmadan makyajın cilde oturması çok zor.
Ayrıca, parlak ve canlı bir görünüm için aydınlatıcıyı elmacık kemiklerine ve burnun üzerine hafifçe uygulamadan makyajı tamamlamayı düşünemem! Ve tabii, dudaklar... Bir dudak kalemiyle güzelce çerçeve çizmek, dudaklara ekstra boyut katıyor! 😘 Senin olmazsa olmazın ne, çok merak ettim! ❤️
En İyi Cevaplar