Yüzü güzel olmayan insanlarla arkadaşlık yapar mıydınız?

Yüzü güzel olmayan insanlarla arkadaşlık yapar mıydınız? maalesef benim yüzüm hiç gzl degil hic begenmiyorum kendimi hep kendimi baksa insanlarin yuzuyle kiyasliyorum keske o yüz bende olsaydı falan cok uzuluyorum dunyaya 1 kez geliyorken boyle binyuze sahip olduguma :(

Boyle hisseden insanlar var mı ve yuzu guzel olmyanlarla ark edenler var mı

Yüzü güzel olmayan insanlarla arkadaşlık yapar mıydınız?
Cevapla