14 Şubat geliyor ama benim kızlarla hiçbir şekilde iletişimim yok?

kız arkadaşım yok sevgilim yok kızlarla konuşamıyorum iletişime geçemiyorum onlar da benim yüzüme bile bakmıyorlar sizce bunun sebebi açıklaması ne olabilir yardımcı olur musunuz

14 Şubat geliyor ama benim kızlarla hiçbir şekilde iletişimim yok?
Cevapla