Zamanında burdan 2 kişiyle sevgili olmuştum ama sonradan ayrıldım çünkü çok abazalar hala da görüyorum çok pişmanım ne yapacam?

Kendimden iğreniyorum bazen ben bunlarla nasıl konuştum diye ayrıca yüzümü de attım saklıyor olabilirler mi

Zamanında burdan 2 kişiyle sevgili olmuştum ama sonradan ayrıldım çünkü çok abazalar hala da görüyorum çok pişmanım ne yapacam?
Cevapla