Krem yüzümü yaktı detaylara bakıp yardımcı olur musunuz?

Selam arkadaşlar. Yaklaşık 6 ay boyunca zoretanin tedavisi gördüm. İlaç bittiğinde sivilce lekelerim geçmedi. Bu yüzden doktorum bana sabah sürmem için madecassol, akşam sürmem için ise acnelyse 0.025 yazdı. Bunları 2 gün kullandım. Dün akşam dışarı çıkarken biraz makyaj yapmıştım. Eve gelip yıkama jeliyle yüzümü temizledim havluyla silerken de biraz sert sildim. Kremleri sürdüğüm yerler soyuldu ve pancar gibi oldu. Kızarıklığı yatıştırması için krem sürdüm ama bu sefer de yüzüm alev ateş yandı ve kremi yüzümden çıkarıp hiçbişey sürmeden uyudum. Şimdi uyandım yüzüm hala aynı durumda. Çok korkuyorum yüzümün böyle kalmasından. Böyle bi durum yaşayan oldu mu? Olduysa en hızlı nasıl geçirebilirim?
Krem yüzümü yaktı detaylara bakıp yardımcı olur musunuz?
Cevapla