Görünüş mü önemli, hissettiğiniz/hissettirdiğiniz mi?

ben güzel bir kız değilim pek. görseniz çirkin de demezsiniz. kilom var. 170 boyum ve 90 kiloyum ama sevgilim hep kasma diyor, bir şeyin yok diyor. bunu üzülmeyeyim diye söylediğinden eminim. arkadaşlarım da hep der. senin dişil enerjin yüksek, auran yeter vs ama ben yine de beni seven böyle sevsin diyemiyorum. kasıyorum. sağlık problemlerim de var, pcosla uğraşıyorum yıllardır. kilo vermek için uğraşıyorum ve eminim vereceğim de ama bir türlü bunu aşamıyorum. karşıdan özgüvensiz gibi duruyorumdur hatta belki. sadece kilo özelinde. sizce ne yapmalıyım? gerçekten seviyor mudur?

Görünüş mü önemli, hissettiğiniz/hissettirdiğiniz mi?
Cevapla