Bu bantlar tıpkı botoks etkisi yaratıyormuş. Yüzdeki kırışıkları yok etmek için birebirmiş. 17 bin TL 'ye sizde bu bantlardan cildinize kullanır mıydınız?

Bu bantlar tıpkı botoks etkisi yaratıyormuş. Yüzdeki kırışıkları yok etmek için birebirmiş. 17 bin TL 'ye sizde bu bantlardan cildinize kullanır mıydınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kullanmam
Gerek yok çok güzel ürünler var doğal onlar da yetiyor bana
Çok param olsa denenebilir ama şu an almam tabii ki🙄
Kullanmazdım sanırım. Gereksiz para harcamayı severim ama bu fazla.
hayır parayla iyilik yapıp güzel ve genclesirdim zaten
Ben kullanma ihtiyacı duymuyorum
Hayır kullanmıyorum..
17 bin mi ölümsüz mü yapıyor acaba 🤣🤣🤣
Bu çok pahalı ya
Evet
🤣🤣🤣 17 bin demek
Hayır.
Hayır kullanmazdim
Kullanmazdım 😃
Cildim yeterince genç görünüyor