Cildim yazları çok yağlı, kışları ise kuru ve sivilcesiz oluyor. Benim cilt tipim ne şimdi?

Yazları çok yağlı oluyor kışları ise kuru sivilcesiz oluyor sizce benim cilt tipim ne oluyor karma mı?
Cildim yazları çok yağlı, kışları ise kuru ve sivilcesiz oluyor. Benim cilt tipim ne şimdi?
Cevapla