Karma ciltliyim. Hangi Toniği denediysem yüzümdeki kızarıklık, sivilce, siyah nokta ve nokta gibi lekeleri geçirmedi. Ne yapacam?

Bir tık gözeneklerim de var.

Nive kullandım , L'Oreal Paris kullandım olmadı.
Karma ciltliyim. Hangi Toniği denediysem yüzümdeki kızarıklık, sivilce, siyah nokta ve nokta gibi lekeleri geçirmedi. Ne yapacam?
Cevapla