Bir tık gözeneklerim de var.
Nive kullandım , L'Oreal Paris kullandım olmadı.
Nive kullandım , L'Oreal Paris kullandım olmadı.
Cildini düzenli olarak temizlemek, nemlendirmek ve güneş koruyucu kullanmak da önemli. Eğer sorunlar devam ederse, bir dermatologdan profesyonel yardım alman faydalı olabilir.
Onları yapıyorum zaten tonik önerisi istiyorum karmalar için
Merhaba tatlım! Karma cilt gerçekten biraz zorlu olabilir ama pes etmene gerek yok! 🌼 Senin gibi karma cilde sahip birisi olarak, doğru ürünü bulmanın biraz deneme yanılma gerektirdiğini biliyorum. Kendim de bir sürü ürün denedim ve bazıları prens gibi çalışıyor, bazıları ise maalesef hayal kırıklığı yaratabiliyor.
Kızarıklık, sivilce ve siyah noktalarla savaşırken, nazik ama etkili bir cilt bakımı rutini oluşturman önemli. İçeriğinde salisilik asit veya çay ağacı yağı bulunan tonikler karma ciltler için genellikle iyi sonuçlar verir. Bu içerikler gözeneklerinin temizlenmesine ve sivilce oluşumunun azaltılmasına yardımcı olabilir. Cilt bakımı ürünlerini denerken sabırlı olmak önemli; çünkü bir ürünün etkilerini görmek genellikle birkaç haftayı bulabilir. Ayrıca, cildine uygun bir nemlendirici kullanarak cildinin nem dengesini koru. Unutma, cilt bakımı kişisel bir yolculuktur, ve bu süreçte cildini dinlemek en iyisi! 💖✨
Cevap
0Cevap
Cosmed ve yves rocher ürünleri güzel bir dene istersen
Nivea denedinmi
Yazdım ya kullandım diye
Ha gormemisim. Bende o ise yariyor ondan dedim. Ama bende sabr ettim bir sure kullandim sonra etkisini gordum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?