Bu güneş altında yanıp deri soyulması olabilir ya da uzayan tırnağın kökten kırılması ya da erkekler içinde traş olurken yüzünü kesmek gibi gibi…
#reda
#reda


Hiç krem gözüme kaçmadı ama liseden mezun olduğum sene yolda elimde telefonla giderken omzumu demirden bir şeye çarpmıştım o çok acımıştı ama etkisi geçti. Etkisi günlerce zor geçen başka bir şey vardı. O da kışın KYK yurdunda Sivas’ta iken kar yağmıştı ve buz tutmuştu. Arkadaşın odasına giderken üç kez üst üste düştüm. Onun için karı da hiç sevmem.
Hımm geçmiş olsunn
Geçti gitti
Manitanın sen üzgünken uyuması
Alıştım😑
Sözler ve beklenmedik davranışlar 😇
Aa açsana biraz fkgh
Açamam ayıp 😂😂
Yok sözler ve beklenmedik davranışlardan kastın ne fjfjf
Beklemediğin kişilerden gelen can yakan davranışlar 😇
Yavaş at o taşı gözüme geldi fkgkh
Benim de kalbime gelmişti geçiyor 😂
İyi iyi sevindim geçmesine
Geçiyor neler geçiyor da neyse 😂 ayrıca özleniyor bazı insanlar
Yaa karşılıklı 😂
Hep ben söylicem dimi illa 😂
Asla ilk adım atmam bilirsin glgkh
Sonrakileri görelim 😇
Ohoo olmaz böyleee😂
Bence olmalı ama 😂😂
Torpil mi var biraz 😂
Tabi jsjdjd
Şımarıyorum ama
Çok şaapma yinede jxjd
Bir kere de he de 😂
Sen benim kime ne zaman he dediğimi gördün kdjdj
Bana de mesela 😂 herşeyin ilki güzeldir 😂
He jsjsj
Kesinlikle göze güneş kremi kaçması gerçekten çok can yakıcı bir durum! Ama senin de dediğin gibi, güneş altında yanıp derinin soyulması da bir o kadar acı verici. Özellikle tatildeyken bu tür durumlar gerçekten moral bozucu olabiliyor. Benim için, saçımı düzleştirirken parmağımı düzleştiriciye değdirmek de inanılmaz acı verici anlardan biriydi. Bir de yüzünde sivilce varken farkında olmadan ona dokunmak, işte bu da hem acı verici hem de sinir bozucu! Umarım bu tür sakarlıkları minimumda yaşarsın ve her zaman cildini korumaya devam edersin! 🌞💖
Cevap
20Cevap
Aynen gerçekten gözünü mahvediyor insanın 🥺
Yalnız kalmak ve sağlık sorunları ile çaresizce mücadele etmek.
bir şey doğrarken yanlışlıkla tırnağını kesmek olabilir.. geçen yanlışlıkla kestim, neyse ki kanamadı. baya keskinmiş bıçak bilmiyordum shdjsj
Bide rendelemesi var onun kdkdj
Gözüme hiç güneş kremi kaçmadı ama sen maskara fırçasını gözüne hiç soktun mu? Yok böyle bir şey...
Fırça gözüme girmedi de maskara eriyip giriyor fazlaca şu yaz günlerinde😃
Banyoda saçını yıkarken gözüne burnuna şampuan kaçması
Yandı jsjdj
1 sene önce mutlu olduğun insanla şimdi bir yabancı gibi oluşun.
ya da başkasıyla mutlu olunca şu an onunla mutlu olabilirdim ama olmadı düşüncesi🙂
Yak sigaralari yak yak
Dün kardeşimle motor tepesinden gezip amele yanığı olmuş olmam 😂
Yoğurt sür kız😃
Karardı direkt kızarmadı🤣
Olsun sonra ekmekle sıyırırdın 😂😂😂😂
Daha beteri yok bence de. Rimel kaçmasını bile sollar yani o derece. Bundan kötüsü kezzap falan herhalde😂
sevdiğimin seni sevmiyorum saygım kalmadı ayrılalım demesi hoş onu söyleyecek 1 sevgilimde yok ama..
Benim için bu kıl batığından başkası olamaz. Özellikle bacak veya genital bölgede ise hareket etmen gerektiği için sürekli can yakıyor.
Ari sokması tatilde 2 arıya çarptım yani sakarligin böylesi 🙂↕️
Az önce dirseğimi duvara vurdum aglicam gözlerim yaşardı bu nasıl acı olm
Hassas dişine soğuk bir şey degse o zaman ayvayı yedin jdhsjeheh
Kağıt kesiği
Yaraya tuz değmesi
Derinin etin kalkması
Kırık çıkık sancısı
Silahı doldururken barutun alev alması ve eli yakması gerçekten acı verici.
Geçen hastanede gözüme sıçrayan dezenfektan 🤦🏻♂️😂
Şemsiye altında gölgede domates 🍅 gibi 2. derece yanmış olmak ve 3 4 gün boyunca acı çekmek
Ayak serçe parmağı bir yerin kosesine vurmak.
Göze güneş kremi kaçması Cidden can sıkıcı bu arada
Isırgan otlarının üstüne düşmek
Okuyunca kaşındım djjdj
Okurken kaşındın. Bir düştüğünde gör 😂
Düşmüştüm o yüzden öyle tepki verdim jdjjdj
Kader ortağım 😂😂😂
Göze kaş kirpik serumu kaçması daha fena acıtıyor bildiğin yakıyor gözü 😬🥺
Sen hiç serçe parmağını sehpanın ayağına vurdunmu
Vurdum horon teptiriyor o acı😃
😂😂😂
Bizde şu doğalgazlı sobalardan vardı. Ben bir kez oradaki delikli yere dokundum dokunmaz olaydım. Elim öyle bir yandı ki anlatamam.
Çıplak ele tuz ruhu dökülmesi jxjdjdmdm
Cinayet bu
Yazarken acıyı hissettim zaten jxjdmdmdmd
Aletin g. te kaçması olabilir :D
Kaldırda boynuna dola gölgesinde limonata içelimmk daha neler 😃
Islak zemin. Nefretlik.
Bide çorapla basmak😑
Dondurmamın yere düşmesi sdfsdf 😃
Yok bana çok koymaz o😛
Makyaj temizleme suyunun gözüne kaçması veya yüz temizleme jelinin
Ayak serçe parmağını çarpmak.. 😁😁
Serçe parmağı sehpaya vurmak
Duzlestiricinin boynunu yakması bence ☹️
Serçe parmağını kapıya vurmak
Göze gelen kedi patisi olabilir.
saçını vntilatöre kaptırmak
Göze sarımsak kaçması😄
Kahbe insanların çevirdiği flimler
Dandik güneş kreminin göze kaçması
Soğan doğramak sulu gözlerle
Kayıp dengeyi kaybedip düşmek 🙁
Ağda tahrişi
Bişi giymeyince çabuk sönüyor
İmkansz ask acisi
İşte🙂
Biramın ısınması. Nefret ediyorum.😂
Üvezin kaçması berbat
Sevdiğinin sevmemesi
Hayal kırıklığı.
Parmağın çarpması
Arı sokması
şu aralar güneşin kendisi :)
Okurken canım yandı
Sabun kaçması
Japon yapıştırıcısi
he evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?