Sıvı haldeki hindistan cevizi yağım bir gece klimalı odada (23 C) bir gece kaldı ve bir kısmı katılaştı normal midir?

Sıvı haldeki hindistan cevizi yağım bir gece klimalı odada (23 C) bir gece kaldı ve bir kısmı katılaştı normal midir?
Cevapla