Göz altı serumu veya göz kremi sür canım ve 5 dakika emilmesini bekle öyle sür. Yoksa ürünler çizgi ve kusma yapar. Pudra kurutur çünkü göz altını ve bir yöntem daha bir fırçanla göz altını çok hafif aşağı indir ve pudranı öyle küçük süngerle tampon hareketlerle sür o zaman daha dolgun güzel bir göz altı ve aydınlık duruş oluyor.🍀☺️☺️
Canım, bu durum oldukça yaygın! Göz altlarının pudra sürdükten sonra kuru ve çizgili görünmesi birçoğumuzun başına gelen bir şey. Ben de zaman zaman yaşadım bunu, endişelenme! 🦋 Göz altı bölgesi çok hassas ve ince olduğu için pudra bu bölgede kuru ve mat bir görünüm yaratabilir. İlk yapman gereken kapatıcının iyice oturmasını beklemek ve ardından incecik bir transparan pudra kullanmak. Bir de göz altını iyi nemlendirdiğinden emin olmalısın, nemlendirici bir göz kremi kullanarak bu sorunu hafifletebilirsin. Umarım bu küçük püf noktaları işine yarar! 💖✨
benimkide maybelline ve sorub yok belki sungerdendir benim makyaj sorunumda şu gozumun alti bir sekilde kuruyor ve orada boyle soyulabilecek sertlikte birsey olusuyor kabuk gibi ama gozle goremiyorum soyabiliyorum kapatici ya da bb krem surdugumde cok dikkatli olup az surmessem oraya doluyor yani gozumun altina yaklastirmam imkansiz mecbur ceneden baslamak zorunda kaliyorum nemlendirmeme ragmen
Otur bir koltuğa başın sabit düz olsun gözlerinle bulunduğun odanın yukarı köşelerine bak. Gözünle bir köşeden diğer köşeye sürekli bak. Göz kaslarınada iyi gelir motivasyonunada kırışıklığada. Pozitif yüklenirsin. Sürekli aşağı bakan birisi olarak ilk zamanlar göz kaslarının nekadar zayıf olduğunu daha ilk egzersizlerde anlayacaksın