Pudra sürdükten sonra göz altım niye böyle oluyor?

Kapatıcı sürüyorum tamam güzel oluyor pudra sürünce resimdeki gibi oluyor ama bu normal mi yoksa bende mi sıkıntı var
Pudra sürdükten sonra göz altım niye böyle oluyor?
Pudra sürdükten sonra göz altım niye böyle oluyor?
Cevapla