Yüz'de kaşıntı yapmayan şişlik neyin ısırmasından olur? Nasıl geçer?

Çenemi bir şey ısırmış. Sivilce değil kocaman ve içten şişkinlik var, dışarıdan da biraz belli. Elleyince ağrıyor, acıyor ama hiç kaşınmıyor. Hangi pislk mahlukatın ısırması böyle yapar bilen var mı? Ve nasıl geçer?

Yüz'de kaşıntı yapmayan şişlik neyin ısırmasından olur? Nasıl geçer?
Cevapla