Yüzüme uçlu kalemin ucu girdi ve şişti ne yapmalıyım?

Dün arkadaşımla beraberken talihsiz bi olay yaşadık ve yüzüme kalem battı. İz kalıp kalmadığını sorduğumda iz olduğunu söyledi. Bende kontrol etmek için aynaya baktım. Kendi evimizde değildik. Çok belli olmadığı için pek takmadım. Eve geldiğimde yüzümü kontrol ettim. Siyah nokta vardı yüzümde. Yıkadım, geçmedi. Sabunla yıkadım ve tekrar değişiklik göremedim. Bende uç girdiğini düşünerek iki taraftan sıktım. Kalemin denk geldiği yer dudağımın sağ çaprazında. Baya sıktım bi sonuç görmedim sadece kırmızılaşmaya, şişmeye ve biraz su çıkmaya başladı. Çıkacağını düşünmemle 10-12dk arası bi süre sıktım ve sıkmayı bıraktığımda bile şişmeye devam etti. Bugünde baya kızarmıştı ve çok acıyordu. Aynı zamanda kötü bi görüntü oluşturduğu için yara bandı taktım. Lütfen uç girdiyse ne yapabileceğimi söyleyin. Aileme gösterdiğimde iltihap kapmış geçer 1-2 haftaya dediler fakat her hafta içi dışarı çıkıyorum bu süreye katlanamam. Az önce krem sürdüm. Geçmesi için doktora görünmeli miyim veya nasıl çıkarabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Update🤩
Az önce yara bandımı çıkardım. Biraz soyuldu ve yandı gibi. Tüm iz kaybolmuş ama hala hafif bi şişkinlik ve beyazlık var🙁🙁 Zamanla geçeceğini umuyorum.
Yüzüme uçlu kalemin ucu girdi ve şişti ne yapmalıyım?
Cevapla