Hayır etmez neden etsin. Sonuçta hepimiz insanız ve bu gayet normal bir durum. Yani her insanın başına gelebilecek bir durum. Benimde arada çıkıyor yüzümde sivilce falan. Bu karşı cinstede çıkabilir. Yani tedavi olursun veya krem falan kullanırsın tamamen geçer. Bence bu kadar küçük şeyler yüzünden sevdiğin insandan soğumak çok saçma ya.