Yaklaşık 2 haftadır yüzümü sabah akşam mavi bioderma sebium gel ile yıkıyorum, sivilce artışı söz konusu sizce bırakmalı mıyım?

Yaklaşık 2 haftadır yüzümü sabah akşam mavi bioderma sebium gel ile yıkıyorum, sivilce artışı söz konusu sizce bırakmalı mıyım?
Cevapla