Yüzümün pürüzsüz olması için ne yapmam gerek?

Merhaba, geçen sene Ekim ayında sivilcelerim için cildiyeye gittim. Ondan öncesinde de 1-2 defa gitmiştim, ama verilen krem ve haplar bende yan etki vb şeyler yaptı. Bir denk gelmeyle karı koca olan 2 eczacının hazırladığı krem formülünden haberdar olduk. Kadın kendi üstünde denemiş, yüzü gayet pürüzsüz olmuş. Başka hastalarının da resimlerini gösterdi bana, değişim fazlaydı. Ben de buna güvenerekten aldım ve kullanmaya başladım. İçinde ne var bilmiyorum, ama başta sivilcelerimi çoğalttı, derim soyuldu. Sonrasında birden hem sivilcelerim azaldı hem de gözeneklerim. Kremin son kutusundayım, ama yüzümde hâlâ sivilce izleri, gözenekler, siyah noktalar var. Cildim çok hassas. Sanırım cildim karma, gün içinde yalnızca sivilce izinin olduğu bölgeler yağlanıyor. Alnım, çenem, burnum ve burun çevrem. Şu anda sivilce izim daha çok, sarı uçlu sivilcem yok. Bazen küçük küçük oluyor, geçiyor falan. Büyük çıktıkça sertleşince patlatıyorum. Bu krem kutumun bitmesine de çok az kaldı, sizce ne yapmalıyım? Aynı kremden devam etmeyi pek istemiyorum açıkçası. Ürün öneriniz var mı?

Yüzümün pürüzsüz olması için ne yapmam gerek?
Cevapla