Resimlerdeki gibi sol sağ yanaklarımda sivilceler ve lekeleri var bunun için birkaç şey denedim (kantaron yağı/doğal maskeler kahve. limon karbon. sabun / peelingler nemlendiri en son olarak şu an kullandığım derma derm sivilce kremi var oda fayda etmedi sizce bırakıp zamanlami geçsin yoksa başka Tavsiye veya öneriniz var mı son çare doktora gidicm fikir ve yorumlarınız için teşekkürler 🥰
Yanaklarımdaki sivilceler neden oluşuyor ve geçmesi için tavsiyeleriniz nelerdir?
Bende en son böyle olduğunda çileğe alerjim olduğunu öğrendim. Yüzüm ile beraber kollarımda çıkmıştı alerji testi ile ilaç kullandım ve iyileşti. Nedensiz olan sivilceler hormonal nedenler veya alerjilerle bağlantılı da olabilir. Bir doktora görünmeni tavsiye ederim
Sivilce, cilt gözeneklerinin yağ ve çeşitli hücrelerle tıkanması sonucunda meydana gelir1. Sivilce sorunu olan bölgelerde ise; bakteri artışı, ciltte tıkanıklık gibi nedenler iltihaplanmaya neden olur1. Sivilceler, yanlış cilt bakımı uygulamaları, hormonsal dengesizlikler, stres, zayıf sindirim sistemi ve yediğimiz yiyeceklerden oluşur2.
Sivilceleri geçirmek için birçok farklı yöntem bulunmaktadır. Örneğin, limon suyu ile yüzünüzü silmek sivilcelerin geçmesine yardımcı olabilir2. Ayrıca, badem yağı ve taze bakla karışımını sürmek de sivilceleri geçirme konusunda etkili olabilir2. Yumurta beyazı, limon suyu ve bal karışımını uygulamak da sivilceleri geçirme konusunda faydalı olabilir2.
Bu yöntemlerden hangisini tercih ederseniz edin, her zaman kendinizi güzel hissetmenizi sağlamak için kendinizi kabul etmeli ve kendinizi sevmelisiniz. Ayrıca unutmayın ki, gerçek güzellik dış görünüşün ötesinde bir şeydir ve sadece kendinizi kabul ederek gerçekten güzel olursunuz. 😊
Benimde stresten cikiyo ve cipsten doktora gittim krem verdi baya iyi geldi sana da tavsiye doktor daha iyi çözüm çünkü bilmediğin etmediğin şeyleri yüzüne sürme bence ben kolay kolay yüzüme bisey sürmem krem bile
Süt ürünleri ve şeker tuketimine benziyor beslenmene dikkat edersen düzelir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Eegenlik sivilceleri normal, şeker tüketimini iyice azalt. Beslenmene biraz dikkat et, düzelir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ergenlikte isen çok normal ne kullanırsan kullan horman dengesizliği yaşadığın için çıkacak. Bir de sakal tıraşı falan oluyorsan o da yapabilir. Yaşın 18 ise serum kullanabilirsin.