Güzel bir cilt için abur cubur yemekten vazgeçer misiniz?

#bioderma
Güzel bir cilt için abur cubur yemekten vazgeçer misiniz?

#bioderma
Sivilce için çekirdek falan çok minimum düzeyde yiyorum. Aslında bana kalsa hiç yemem ama bazen çay demleyip sahile gidiyoruz. Annem, çekirdek yerken benim canım da çekiyor. Ah anne ah! 😂😂Bir de insanın yedikçe yiyesi geliyor.
https://www.youtube.com/embed/WIahBbqtticÇok komik
Video mu?
Evet canım bu lafın bu rolü güzel oynamıştı
Şimdi anladım.
Azaltmak genel anlamda kâfi abur cubur olayını zaten başta sağlık hatırına azaltıyorum. Tamamen vazgeçmem rüyama bile girer o çikolatalar tatlılar😅
Ben de tamamen kopamam azaltmak bile gözümde büyüyor
Off evet 🙃🎉
Çok teşekkürler 🙏😎💖
Evet vaz geçerdim ki geçmiştim de zaten mesela şekerli kahve içmeyi çok seviyordum ama vaz geçtim. çünkü sivilce çıkıyordu. bu yüzden de her zaman dikkat ediyorum cildimin iyi görünmesine.
Evet bu önemli :)
Ama şekerli kahve cildi bozuyor mu
Sivilce çıkartıyor abla :)
Bıraktıklarım kola, kahve, taş şeker, baklava, kadayıf filan bunları sevmediğim için asla yemiyom. Yesemde 5 ayda bir nerdeyse ama diğer türlerine devam... 🤩
Onları nasıl sevmiyorsun 🤣🤣
İnsan olarak sevmiyorum 🤔
Cevap
1Cevap
Hic umursamıyorum yerim zaten cildim de bi gün iyi bi gün kötü onun keyfini beklersem ohoo dgkqgskwgks
🤣🤣
Tam olarak vazgeçemem illa ki kaçamaklarım olur.
İlla ki
Cilt değil de genel olarak beden sağlığım için şimdilik vazgeçtim bakalım.
Hayırlısı
🍀
Maalesef ki azaltıyorum hatta hayatımdan çıkarıyorum. Cipsi çıkardım yerine salatalığı koydum
Fark var mı
Hem de çok fark var. Cildim ışıl ışıl oldu
yani bilemedim
zaten çok abur cubur sevmem. yediğim azıcık şeyden de feragat etmezdim sanırım
Ben de abur cubur yiyince mutlu oluyorum
Eskiden çok abur cümbür yerdim zaten kendim de rahatsız olmaya başladım artık mideme oturuyodu abur cuburlar o yüzden bıraktım
En iyisi
Cildimin güzelliği için elimden gelen her şeyi yaparım ancak cipsten ve patlamış mısırdan vazgeçemem
Geçemem maalesef🥲 ama tüm paramı cilt bakımınına harcaya bilirim
Pek tüketmem zaten. Vazgeçebilirim.
Ne güzel
Cips dışında hepsini alabilirler
Cipssiz hayat olur mu
Tabiki vazgeçerim yüzüm daha önemli
Ben vazgeçtim.
Hayir
Hayır
Geçerim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?