Cildim hassas. şu an la roche posay kullanıyorum ve çok akışkan kıvamı var. Matlaştırma falan tamam ama yaktıgını hissedıyorum güneşte. O yüzden memnun değilim. En az 50 faktör olmalı. Başka marka arayışına girdim. Önerilerilerinizi alırım kafam çok karışık.
Karma/yağlı cilt için güneş kremi tavsiyesi alabilir miyim?
Ben luvit kullanıyorum ve tam yağlı ciltlere göre ama benim cildim aşırı kuru o yüzden daha parlatan bir şey alicam. Luvit sivilcede yapmadı çabuk emiliyor ve içeriği çok iyi kesinlikle bakmani öneririm. Asla parlatmiyor.
Detayı okumadan yazdım pardon 🤭😂 bu aralar en sevdiğim o olunca aklıma direkt o geldi. Sebamedi de kullanmıştım daha önce, o da gayet iyi. Benim de cildim karma yağlı ve Sebamed iyiydi gayet.
Sebamed evet. Bir kaç kişi karartıyor yazmış baya çekindim. Yoksa listemdeydi o da ama düşünüyorum her üründe illaki kötü deneyim yorumu oluyor ay ben cok bunaldım
misshanın böyle turuncumsu şişede bir güneş kremi var mükemmel ötesi bir şey fiyatı yüksek ama yaklaşık 1 yıla yakın gidiyor kesinlikle tavsiye ederim
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Baktım missha ürünlerine. Olumsuz yorumlar beni çok geri çekıyor bu da kafamı karıştırıyor. Senin turuncumsu dediğin hangisi isim olarak verebilir misin dümdüz turuncu gördüm bir tane ama turuncumsu demişsin emin olamadım o mu dıye
Bu kaldırıldı maalesef. Aslında maalesefte demek yanlış olur. İçerisinde benzen bulunduğu için kaldırılmış. Zaten stoklarda yok. Onu çok istemiştim. Sonra bu benzen muhabbetinide duyunca soğudum gelse bile almam içeriği düzelmediyse. Benzem deterjan vs kimyasalların içerisine konulan bir madde. Sende başka bir ürüne yönelmelisin bence 🥺