Cool görünümünü bir tarafa atalım. Güneş gözlüğü takmanın bu denli yararlı etkileri olduğunu biliyor muydunuz?

Cool görünümünü bir tarafa atalım. Güneş gözlüğü takmanın bu denli yararlı etkileri olduğunu biliyor muydunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bunu duymamıştım daha önce teşekkürler abla bilgi için. ben güneş gözlüğü kullanmıyorum pek.
Kullanmak yararlı
Güneş temas etmediği için evet bir nebze de olsa azaltır
Evet gözü kısık tutuyormuluz saatlerce haliyle çizgi oluşuyor
Tercih etmiyorum pek tek arabada takarım bazen
Et ama daha güzel kalmak için :)
Yüz şeklime göre bulursam, kullanacağım 😁
Biraz büyük al işe yarıyor
Duymamıştım, mantıklı.
Evet katılıyorum
Çok geç kaldık o zaman
Kullanmadın mu hiç
5 yıldır kullanıyorum güneşe alerjim var gözlerime o yüzden hep damla ile geçiştirdim ama pişmanın
Kullan rahat et
Bilmiyordum