Sizce yüz maskelerinin (temizlikle alakalı olan) gerçekten bir tarihi var mı? Yani kullandıktan 1 ve 2 yıl sonra da kullanılır mı?

Ben çok yapmadım hep öylece duruyor, ilk kullandığımda da nemlendirmeme rağmen sivilce yapıyordu şu an da yapıyor. Bayağı 2 yıllık falan yani hiç kullanamadım düzenli. Cidden tarihine önem vermeli miyim? Vermeliysem ne kadar önemli? Ne yapmalıyım? Kullanmaya devam ediyorum ama dediğim gibi sivilce çıkartıyor baştaki gibi. Ama biraz da olsa iyileştirir yani. Tavsiyeniz nedir? Lütfen açıklar mısınız? Ve yaşadığınız olaylardan da öğrenmek isterim varsa. Teşekkürler şimdiden.

Önemli
Önemsiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce yüz maskelerinin (temizlikle alakalı olan) gerçekten bir tarihi var mı? Yani kullandıktan 1 ve 2 yıl sonra da kullanılır mı?
Cevapla