Soğuk havalarda dudak koruyucu kullanmak sizin için şart mı? Yoksa dudaklarınız pek etkilenmez mi?

#Edamedaciltbakım 💄 #Bioderma
Soğuk havalarda dudak koruyucu kullanmak sizin için şart mı? Yoksa dudaklarınız pek etkilenmez mi?

#Edamedaciltbakım 💄 #Bioderma
Evet benim için her zaman için şarttır özellikle soğuk havalarda cildim zaten çok daha fazla kuruyor yani beyaz tenli olduğum için cildim çok çabuk etkileniyor bu da dudaklarımı çatlatabiliyor bu yüzden de dudak nemlendiricisi ya da dudak koruyu kullanmak aslında gereklilik olabilir benim için. yani yazın zaten çok sıcak olduğu için gerek duymuyorum pek fazla kullanmaya ama kışın çok dikkat ederim buna
Cevap
7Cevap
Dudaklarımı korumak için korumalık taktırdım aşkım 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣
benim için şart değil dudaklarım hiç kurumaz
evet şart üzerine bal+şeker ile peeling yaparım sık sık
normal şartlarda kullanmazaken aşırı soğuk ve ayaz durumlarında kullanıyorum
Öyle şeyler hiç sürmem.
Arada bir nemlendirici kulkanirim bebek poposu gibi cildim var.
ben kullanıyorum dudak koruyucu ya. inanılmaz kuruyo dudaklarım
Evet ya dudaklarım kuruyor o yüzden hep dudak koruyucusu kullanıyorum.
Yaz kış farketmeksizin şart.
Evet bazı ciltler istiyor
benim dudak çatladı ne sürim
ben kullanıyorum çatlıyıor
değil
Kullanıyorum
Her zaman şart
sayılır
Şart kuruma yapıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?